مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-30اقتصادي

فارس من| گره کور زمین های علی آباد کلنگان پس از 50 سال باز شد


معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه رفع مشکل زمین های علی آباد کلنگان و باز شدن گره کور 50 ساله به نفع مردم است، گفت: شهرداری اصفهان با اقدامات مختلف یکی از گره های کور شهر با نیم قرن سابقه را باز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از اصفهان، مخاطبان فارس با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من خواستار تعیین تکلیف اراضی علی آباد کلنگان شدند.

مخاطبان در این پویش نوشتند: اینجانبان مالکین زمین های شهرک علی آباد کلنگان شهرک پارسیان اصفهان حدود چهل سال قبل، در قطعات 200، 300 و 360 متری خریداری و سند مشاع به آن ها داده شد و قرار بر این شد که در زمین مذکور توسط شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش و گروه های 44 و 55 توپخانه شهرک سازی شود.

در ادامه این پویش نوشته شده است: نقشه اولیه تهیه و به شهرداری اصفهان ارائه شد که متأسفانه به علت همکاری نکردن شهردار وقت و ارگان های مسؤول به بهانه های مختلف از جمله خارج از محدوده بودن یا کاربری کشاورزی از هرگونه ساخت و ساز جلوگیری شد و عنوان شد در این زمین باید شهرک المپیک ساخته شود که نشد، زمانی هم اداره مسکن و شهرسازی اصفهان کل زمین را به ناحق تصرف کرد که شرکت تعاونی مسکن علیه اداره مذکور شکایت کرد و از طریق دیوان عدالت اداری از اداره مسکن و شهرسازی خلع ید و زمین ها به مالکین برگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گره کور زمین های علی آباد کلنگان پس از 50 سال باز شد

فارس من| گره کور زمین های علی آباد کلنگان پس از 50 سال باز شد